#1 2009-05-11 15:59:03

Co to Guild Wars?

Gra Guild Wars, nad którą grupa developerów ArenaNet rozpoczęła prace w drugim kwartale 2000 roku, później pod okiem korporacji NC Soft, została oficjalnie obwieszczona światu 22 kwietnia 2003 roku, pokazana po raz pierwszy publicznie w maju tego samego roku podczas wystaw E3, a jej premiera światowa odbyła się 28 kwietnia 2005 roku. Na chwilę obecną wyróżniamy 3 różne kampanie m.in. Prophecies/Factions/Nightfall a także dodatek Eye of the North(Ten jednakże aby działał wymaga przynajmniej jednej z poprzednich kampanii. Każda kampania to zupełnie inna fabuła, nowe postacie, zbroje, lokacje, umiejętności, misje, zadania i wiele, wiele innych różnych rzeczy. Zaś dodatek Eye of the North to jest - mówiąc krótko - pozycja dla graczy którzy szukają nowych przygód. Skończyło się Prophecies i teraz nie ma co dalej robić? Kup sobie EotN
Guild Wars to w wielu aspektach MMORPG, jednak posiada również wiele cech, które nie pasują do tego gatunku gier online. Twórcy zaimplementowali taki system i rozwiązania, aby pozycja była przyjemna już od samego początku gry. Cechami wyróżniającymi Guild Wars od współczesnych MMOG to:

Streaming technology, umożliwia przesyłanie plików do Gracza na bieżąco, podczas samej gry, w tle; ten system sprawia, że naprawianie usterek to kwestia zaledwie paru chwil bez potrzeby ściągania osobnego patcha, wszystko jest zautomatyzowane

Brak miesięcznej opłaty, co jest dużym plusem sprawiającym, że gra jest dostępna dla niemal każdego Gracza mającego dostęp do Internetu

brak grindu (z ang. "harowania"), nie trzeba tracić nad postacią masywnych nakładów czasu, by mieć dość wysoki poziom do zrobienia czegoś, zdobywanie kolejnych poziomów jest przystępne, a wszelkie restrykcje co do wymaganego poziomu postaci zostały usunięte, co oznacza, że Gracz nie musi mieć danego poziomu w celu zdobycia dodatkowych misji itp.

Niskie wymagania co do przepustowości łącza, nawet osoby, które mają lagi w wielu grach online, nie powinny odczuwać żadnych podczas gry w Guild Wars, przesył danych został zmniejszony do minimum. Co więcej - nawet jeśli podczas misji/gry zostaniemy rozłączeni możemy spróbować ponownie się połączyć - jeśli się nam uda możemy bez przeszkód zacząć od tego samego momentu w którym zostaliśmy rozłączeni.

Rozbudowane walki i turnieje PvP, organizowanie walk gildii, walk zespołowych, nie tylko dla Graczy o wysokim poziomie, można wziąć też udział w walkach dla niskopoziomowych postaci, specjalnie dla tych dopiero rozpoczynających przygodę swoich nowych bohaterów

Gromadzenie drużyny umożliwiają tzw. outposty, które znajdują się bezpośrednio przed każdą większą misją, tak aby osoby zainteresowane mogły utworzyć szybko drużynę bez zbędnego szukania towarzyszy w miastach

Przeludnienie miasta zostało ograniczone, gra rozdziela Graczy na dystryktry (z ang. "dzielnice"), które są wiernymi kopiami tego samego miejsca, również podczas misji Gracze otrzymują własną kopię danej lokacji.

Balans postaci, równowaga profesji, żadne połączanie klas nie jest najlepsze, każde ma swoje plusy i minusy, które się równoważą.

Grafika zapierająca dech w piersiach oraz fenomenalna muzyka w wykonaniu Jeremy'ego Soule'a

http://www.guildwars.pl/galeria/data/media/15/czas_na_gastroskopie.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.java.pun.pl www.lolad.pun.pl www.techniak.pun.pl www.spatchelm.pun.pl www.esa.pun.pl